is time, i wont save you.

Du heter: amanda johansson

Smeknamn: amzan ( DET ÄR INTE TILLÅTET ATT SKRATTA:( )

En låt som när du är ledsen sörjer till: When you´re gone-avril lavigne

En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig: i just had sex - akon, haha:$

Beroende av: godis mina vänner och musik!

Vad tror folk om dig? haha det vet jag faktiskt inte, kan vara ganska kaxig men det är bara mot dom som irriterar mig eller bara är ivägen. äsch, fråga någon som vet?

Stämmer det? jag kan vara kaxig men jag ser mig inte som en kaxig person, eller haha kanske lite.

Något som får dig att må riktigt bra? mina vänner och fina sms:$

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår skulle jag nog säga, många tycker att det är långt, haha egentligen är det nog bara jag som har kort överkropp. Innan jag färgade det tyckte jag själv om mitt hår, varför gjorde jag det!?!? ehm sen kommer jag inte på nå mer..

Hur imponerar man på dig? haha om man vill "imponera" på mig så ska man verkligen inte vara blyg, helst ganska pratglad men ska också kunna lyssna osv. Måste bara klämma in att jag tycker att det är jätte jobbigt med väldigt blyga personer, eller inte jobbigt men jag vet liksom inte "how to act" i deras närvaro. Så var inte blyga mot mig är ni snälla:$

Brukar du skratta för dig själv? AHHA alltid! både åt mina egna skämt och om något skulle hända när jag är själv, som en gång när jag skulle skynda mig ut till bussen, då trillade jag på min gård, AHAHA jag skrattade typ ihjäl mig

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det är jag inte ens intresserad av att veta, inte ni heller:p

Var bor du? i skogen, skellefteå alltså

Trivs du där? mjo, mesta dels, skulle ju inte ta emot om vi fick lite mer gallerior och liknande i stan men.

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer, oftast "hallå" om jag vet vem det är, om det är ett nummer säger jag typ " hej det är amanda" och om det är molly säger jag "tjenare kött å blåbär" typ, alltså ja. fråga inte varför, hon gör det också, om de är vanne äre typ; jaha vad vill du..

TYCKER OM DIG VANESSA:*

Vem ringde du senast? ringer typ aldrig till folk, smsar mest. men mamma eller någon skulle jag tro

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "men jag orkar inte att alla ska vara så jävla sura"

Antal timmar sömn inatt: från 11.30-7.00. Räkna själv om du är intresserad:)

Sov du ensam? ja det gjorde jag::(:(:(:

Hur känner du dig nu? YR, haha vet inte varför ska äta något snart.

Vanligaste färg på dina kläder: kollar man i min garderob så förstår man att jag gillar att klä mig i svart

Vad tycker du om fötter? Det äckligaste jag vet är fötter. alla sorters fötter. Folk brukar säga att bäbis fötter är söta, håller inte med om det.

Vad saknar du i denna stund? nån att mysa me, TUR  JAG SKA VARA MED STINA IKVÄLL, moahha

Hade du en bra kväll igår? hade jätte mysigt med mina små barn, alltså, typ danselever osv..

Favorit dryck på morgonen: jos eller oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig? 11 eller 12 är nog vanligast men det är klart att det händer att jag lägger mig lite senare och ibland till och med tidigare, haah

Brukar du komma i tid? Ja! faktiskt ibland. Eller ja oftast, nästan alltid. Jag räknar inte någon minut som en försening, herregud

Är du blyg? beror på den andra personen, är någon blyg mot mig är jag blyg tillbaka, annars inte.

Sysslar du med någon idrott? nej, inte det:$

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte det minsta, eller haha jo, lite

Är du bortskämd? Näe, kanske bara lite. Men inte överdrivet om man frågar mig

Vad gör du i morgon? är med mollygumman,vi får se vad vi hittar på för bus!

Vad är det värsta du vet? när det inte finns något i kylen som man veerkligen vill ha. haha känner mig jätte hemsk, den jag kopierade de här av hade skrivit "krig och fattigdom" och jag klagar på att det inte finns någon mat jag vill ha. Men jag skiter i den här frågan, finns mycket hemskt.

Har du bra vänner och äkta vänskap? ehm, både ja och nej. Har mina närmaste som jag verkligen kan säga att jag har en äkta vänskap med, några av dom är Vanessa, Fanny, Ella och Molly.

Du samlar på: ingenting längre, älskade nagellack för ett halvårsen ca, haha!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: fanny vanne ella eller molly, mina bästavänner.

När grät du senast? haha minns inte vilken dag det var, men nyss iallafall. som sagt, första gången sen november.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa och shoppa, yeah

Vill du gifta dig? hell no

Vill du ha barn? nej tack, men kan vara barnvakt lite då&då till andras:)

Är du musikalisk? Ser jag musikalisk ut? nej justde

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? vet faktikst inte, tror inte det:O?

Biter du på naglarna? om en nagel går av måste man ju bita till den lite, men det är inte så att jag typ sitter och tuggar naglar till frukost:s euw

PUSSPUSS/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0