tidsfördrift.

1. en bild nytagen bild på dig själv

2. en bild på dig och dina vänner
bilden är tagen nu i helgen, hehe
den här också
3. 5 saker du kanske inte visste om mig
1. jag får jätte mycket ticks när jag är ensam, typ tända och släcka lampan fyra gånger, eller typ sätta mig på golvet så fort jag kan eller typ hoppa i sängen innan jag somnar, men detta händer bara när jag är själv som tur är, hehe.
2. av mina 3 syskon är bara två av dom mina äkta eller vad jag ska säga, men det vet typ alla redan.
jag och wilma har bara samma mamma.
3. idag har jag betett mig omoget och om jag kunde gå tillbaka och ändra det så skulle jag. såg bara allt från min egen "synvinkel" eller vad jag ska säga. förlåt till den personen som blev utsatt.
4. -ska göra den här veckan till en sjukt bra vecka, längtar.
5. jag är glad nu, som fan. vet typ inte vart jag ska ta vägen. HAAH aaaah så härligt! omg EHEHeh alltså gosh, ehm nu vill jag typ hoppa ut i snön för att ja är så glad!!! AAAH:$ okej nu ska jag ge mig, jag är glad. låt mig vara de ett tag nu kära vänner, thanks bitches, puss
4. en bild på dig själv när du äter
AHAH vafan?
hade ingen på mig själv när jag åt, ehm ja, ni fick en på fanny istället:$
5. en bild av något som gör dig glad
världens bästa klasskompiiiZar, det finns mer men har inte alla på bild
6. din favorit tid på året
summer! haha wey, drog till med lite engelska
7. en bild på dig från förra året

8. en bild på det senaste du köpte
minns inte:S?
9. en person som är snygg

10. en bild på dig själv när du skrattar
mobbas inte, de va den ända ja hade
11. en person som du känt väldigt länge
ja ni ser ju själva
12. en som du var med mycket förut
saknar dig moa!!!
13. ditt skypenamn
haha gere, vilken jävla fråga.. amzipamzi :$:$:$:$
14. någon du saknar
vad i fan är de här?! saknar fannii
15. några sakar du måste göra varjedag
förutom äta å andas å sånt?
Smsa eller prata ha någon slags kontakt med en speciell person♥
skratta
lyssna på musik, annars blir jag konstig i huvudet.
kramas med någon HAR INTE GJORT DE IDAG, brb krama lillsis
knäcka fingrarna
blogga typ, haha får dåligt samvete annars:$
ehm finns säkert 100 saker till men ingenting jag kommer på nu,
hejdå/amandaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0