there is nothing wrong with loving who you are

dagens låt: born this way - ulrik munther:$
dagens smink: körde naturligt idag, har ju typ inte visat mig utanför byggnaden.
dagens klädsel: carlings jeans och en randig tröja, bild sen?
dagens händelse: haha grina första gången sen november!!!! wey.
dagens planer: se wallander som börjar snart, hoppas de är nån jag inte har sett!
dagens vill ha: vanessa @ my place.
dagens saknad: bara jag vet de liksom, ohmajgaaaad
dagens skratt: kaninbäver, HEEHeh ella knows
dagens drog: jos
Dagens träning: gått upp å ner för mina trappor!!
dagens måste: ehm, borsta håret? inte vet väl jag!?!?!läggav
dagens dricka: jos
dagens köp: inget
dagens mat: kyckling
dagens personer: mina räddare i nöden ella&vanne:* och en till men de är en hemlis
dagens kärlek: hihih, om ni nu måste veta... mobilen-.-
dagens mående: ja vad säger man, har aldrig mått bättre
dagens bild:

fråga mig inte vad som hända den här dagen?! bara konstigt.
GULLIG ELIN PELIN;* /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0