kopa av malin

Hur bor du: i en lägenhet med mamma och i ett hus med pappa
Brukar du komma i tid: kan jag väl inte påstå
Hur lång är du: 164 cm
Kan du laga mat: helt okej, faktiskt
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar stenhårt @brännanskolan
Vad har du på dig just nu: jeans å en tröja med lappar på armbågarna
Har du någon fobi: ormar
Hade du en bra kväll igår: nej, as tråkig

Vilket är ditt senaste inköp: hårfärg 
Din favoritdryck på morgonen: iskall oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma tror jag , eller pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: nej
Vad hade du sönder senast: hårfärgs paketet
Vem snackade du med senast: skrev senast med ella, pratade senast med mammi
Varm favoritdricka: ehm, min cola som jag dricker nu har börjat bli varm:(
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskall mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag, färgade håret
Saknar du någon just nu: som fan att jag gör
Vad ska man göra för att få dig irriterad: är dryg
Någon jag stör mig på: vill jag inte ta upp here
Intressen: inge
Senaste person du kramade: hmmm minns int, nån random på skolan igår
Senaste person du ringde: brorsaaaan
Senaste person som ringde dig: cajsa nordahl
Vad drack du senast: varmcola..
Vill du ha barn: nej
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, som fan
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: a
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1000 st
Använder du hudkräm: jao
Attraheras du av män med skägg: borde jag de eller??????
Micro-pop eller poppa själv: BIO POPPE
Brukar du baka: ne
Röstade du i det senaste valet: men nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: hm, mina jeans
Vilken låt lyssnade du senast på: california king bed - rihanna
Har någon annan sovit i din säng inatt: hoppas jag inte
Vad tycker du är äckligt: du
Har du pengar på mobilen: 1000 spänn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0