i love everything about you.

kan nästan känna eran avundsjuka när ni ser min älskade läxhög som bara väntar på mig, åååh, vad skulle ni inte ge för att vara mig just nu och måsta läsa typ två kapitel spanska, träna och göra ett prov i SO, Jobba alla gröna uppg. på procent i matte, och sist men inte minst, gå egenom omdömmena med madre innan mitt utveckligssamtal som är idaaaaaaag(y)
Skulle egentligen ta med mig NOn hem också, men jag hade ingen väska och det kändes pinsamt att gå igenom hela skolan med 6 böcker och två skrivböcker typ, tar det imorgon istället, hihi. HÖLL PÅ ATT GLÖMMA, har en deckare som bara väntar på att bli skriven av mig, eller ja, min lärare väntar på att den ska bli skriven...
hade/amanda

Kommentarer
Postat av: sofia lundqvist.

nu skulle du behöva mig;)

nån som hjälper dig och peppar dig när du ska plugga!:]

2011-02-01 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0