helgen har bestått av michan



jag har somsagt varit med michelle hela helgen!
i fredags sovde hon hos mig, på kvällen for vi till ladan och såg aik 97 spelade. dom vann ju såklart:]
sen for vi till mig och och såg film , sen somnade vi.
sen på lördagen for vi en tväris till stan , sen till michelle och sen till ladan igen och såg aik 97 spela, dom vann igen så det var ju bra=D
sen så for vi till mig och käka och sen for vi ut å va me några typ och sen for vi på hemma kväll och sen for vi till michellleee:*
såg harry potter och sen sovde vi :] sen idag klockan halv 9 steg vi upp för klockan 10 skulle vi vara på nordanå för vi skulle bli fotade me junis. he gick bra men de blev kallt efter ett tag,
nu taggar jag inför match!!!!!!! förutom att jag har sjukt ont i magen.. typ kramp.. inte bra;S
men sen ikv ska jag nog bara ta det lugnt , pussss

ETT STORT PLUS TILL DEN SOM ORKADE LÄSA DETTA^^^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0