;)


dagens låt:
somewhere in brooklyn - bruno mars
dagens smink: osminkad:)
dagens klädsel: först matchkläder, sen nu myspyssss
dagens händelse: måttt sämre än sämst (pga av matchen, INGET ANNAT, nej vadå, nu ljug jag ju):D
dagens planer: soooovaaa
dagens vill ha: fannyyybabbe och filipppaaaa
dagens saknad: faster
dagens skratt: kan jag inte nämna här:] för pinsamt:]
dagens drog: på matchen, fruuuukt HAHA
Dagens träning: match, 3x20...
dagens måste: plugga
dagens dricka: vatten:)
dagens köp: inget:)
dagens mat: Grillat(?!) och pommes osså BEASÅS:)
dagens personer: Måst ju va fanny och sara den underbara, sen finns det en person till SÅKLART:)
dagens kärlek: hihi hemliiiis:] nej men okej då, jag säger ,eller vågar jag:] .... trumvirrvel.... SÄNGEN:]
dagens mående: efter matchen, FÖRBANNAD, nu ikväll, som ett skämt:)
dagens bild:

mina babes:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0