vill ni veta en sak?

uppdateringen är så jävkla awesome, love it:)

IALLAFALL, jag och molly är hemma hos mig nu, efter ett kort men roligt äventyr:)
ehm, vu hade varit med axel&mysa at his place, omgogmogmogm, jag hedde hans hår snett och ba vips va han justin bieber ba va? liksom förvirrad ba tjaaa

iaf, när vi skulel cykla hem till mig cykla vi förbi en fest men massa som hälsa på oss & vi på dom, sen visp va tja stog de en kille å kissa ba HEeej jaba; ooooj, hej AHEHEHEH. iaf, sen satt vi på nå ställe sen kom dom när vi cykla, dom ba: är ni rasist, vi ba: halverst?!?!?! (VI ÄR INTE DE!!) sen börja dom springa efter oss och skrika, ba ups de va en kines med i gänget ba tjeenaare.... eller kanske japan
men iaf,
FAN VA JA TRAMPA :O

värt att läsa^ i promes. värt att läsa^ i promes
värt att läsa^ i promes. värt att läsa^ i promes
värt att läsa^ i promes. värt att läsa^ i promes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0