hold your breath


denna fina tjej är verkligen saknad i min värld. Hon är en av de finaste vänner man kan ha!

Just nu väntar jag på att amanda ska vakna så jag kan va med henne haha.
Tror hjalle skulle va med oss också så det blir väll skojj!

Igår hände något helt otroligt. Något som jag aldrig trodde skulle hända i mitt liv!
Jag kan tyvär inte berätta för det är för privat men jag önskar så att jag kunde..
Men aa, jag vill bara säga att jag är så sjukt jävla lycklig just nu!
älskar verkligen mitt liv just nu, asså mmmmm!!!

kan ju passa på att bjuda på en jättejätte bra låt!!


Nu ska jag nog gå och platta håret och käka något, sen ringa amanda tror jag(A)
pusssssss

-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0