your fingertips across my skin

Hej på er!
Nu sitter jag på hotell rummet med olivia och malin!
ehm ja snart ska vi till leos, tror frans och nån mer skulle komma förbi och vara med oss.
aja sen har jag inspelning i studion typ, sen vet jag inte riktigt vi hittar väl på nått kul.
omg.. de var ingen vanligtyp spökstig, det var typ spökstig sen hade dom gömt godispåsar och man hade typ en minut på sig sen så släpptes ''spökerna'' lös och dom fångade en och typ slet i en och alla var fångADE utom jag då sprang jag omkring där själv de kan inte sett bra ut hahah..
aja , förlåt om det blev långt men..
aja vi hörs
PUSS
-ella


Dagens outfit var ju ett tag sen.
Ett bar mörkblå jeans från gina.
och en rosa tröja från hm.

avslutar med en egobild haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0