dag 1 - 10 saker om mig

  • jag älskar musik!. jag spelar sönder låtar hela tiden, lyssnar på samma låtar i typ en vecka sen är jag typ as less på dom och sen några veckor senare börjar jag lyssna på dom igen:$
  • jag har bara två bästavänner. Ella och Fanny, dom är verkligen helt underbara!
  • jag drömmer nästan varje natt. Alltid samma drömmar, det blir bara lite små ändringar. Det är as läskigt. jag hatar att sova.
  • jag blir verkligen jätte lätt avundsjuk. typ på mina kompisar kan jag bli huuur avundsjuk som helst för småsaker, det är helt sjukt..brb ska söka hjälp
  • jag älskar saltlakrits. har alltid gjort och kommer nog alltid göra!
  • jag började äta oliver när jag var ett år. det var det bästa jag visste, och nu tyck jag typ inte om de ens lite:s
  • jag är sjukt snål. eller alltså,  jag måste alltid ha pengar. Klarar inte av att vara utan.
  • jag hatar skolan. alltså, många säger att dom inte tycker om skolan, men ja menar det verkligen, jag hatar min jävla skola. bränn ner skiten.
  • jag läser jätte många bloggar. jag är typ kissies största fan, men jag läser typ hennes blogg hela tin ,den äg:o
  • vi har redan hett upp julgranen hos mamma. hahaa, vi gör alltid det as tidigt här, och hos pappa typ dagen före julafton.

/amandajohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0