Mina vänner är underbara

Och jag har bara fem allra bästa.
Här kommer dom

Olivia Möller , du har varit stjärnan i mitt liv dom
Senaste dagarna , du gör mig alltid glad gumman.
Älskar dig sötnos(L)

MichelleSeghid , du har varit min bästavän så länge jag kan minnas.
Du får mig alltid att skratta, du finns alltid där i alla lägen.
Älskar dig!(L)

NadjaSahli , från ettan till trean var det verkligen vi mot allt.
vi är fortfarande bästavänner men inte på samma sätt.
Men jag älskar dig oändligt!

AmandaJohansson , har så sjukt jävla kul med dig jämt.
Du får en alltid på bra humör , finns alltid där om man vill prata.
Du är sjukt bra gumman.

LinneaNykänenAlmqvist , saknaden till dig är sjukt stor.
Även om jag inte vet vart du är , vad du gör, så är du fortfarande min bästavän.
vi har gjort så sjukt mycket tillsammans , du är underbar.

^Jag har många andra också , men ni  där uppe är så sjukt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0