Dag 3 - 10 saker du hatar

1. slut gratis sms. känner mig så ensam:] man har inte någon att prata med ju.. eller jo men inte skriva med. hahaha
2. slut batteri på mobilen. DET ÄR FAN DET VÄRSTA JAG VET... måste börja ha med mig ett extra batteri
3. folk som inte kan glömma saker som hände "in the past". herregud, life goes on.
4. wannabe's.. Alltså vad säger man...... va ba er själva?
5. när mina favoritbloggar inte blir uppdaterade(trillingar) ni får int sluta uppdatera tokfier
6. kyla. vintern tar kål på mig..
7. när någon tar min mobil och kollar igenom innehållet. min mobil är alldelens för privat, DONT TUTCH IT.
8. att bli kallad amzan(de är bara en som får säga de, okey?) DONT DO IT
9. när min mobil är borta JAG FÅR PAAANIIKK
10. när folk sviker. Fyfan, sånna kan slänga sig i en snöhög
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0