Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.


15 frågor kommer bli svårt, jag har ju inte det intressantaste livet men let´s go

1. jag vet bara en som jag kan lita på, Det är Fanny Pettersson.
2. mina föräldrar skildes när jag var typ 3 år
3. jag blev faster för 3 månader sen, åt en tjej som heter lilly!
4.jag och fanny har druke 19 cola tillsammans under en kort period
5.Jag har ett socker beroende&ett tuggummi beroende
6. jag tog hål i naveln i.. september, tror jag att det var
7. jag vill ha hål i tungan, mina föräldrar håller inte med mig om att det är snyggt
8. jag tycker verklige inte att jag ser bra ut, hatar mitt utseende.
 9.jag har en hemlig blogg, ( emo blogg typ )
10. jag har två bästavänner, Ella och Fanny
11. jag har tränat cheerleading och vill verkligen börja om..
12. jag är dansledare tsm med ella och sofia, (cajsa, en annan grupp)
13. Jag kan prata med sofia om ALLT
14. jag kollade mitt konto och jag är typ rik?!
15. jag är freaking fucking jävla sjuk.../amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0