dancing where the stars go blue.

jag la undan datorn och försökte sova, men då började magen kurra, så då gick jag å gjorde en tunnbrödsmacka med ost å skinka, sen tog jag ett stort glas mjölk! satte mig i sängen å åt de, sen då vart jag klar vaken, försökte ändå bli lite trött, så jag smsade några osv, men blev typ ba piggare så nu plocka jag upp datorn igen hahahah:]
men jag måste nog sova nu, måste vända på dygnet eftersom det blev ganska så SEEEEEEENT förra natten....

imorgon ska jag på stan med mamsi, ska köpa en VIKTIG sak, visar er imorgon vad det är:]
sen efter stan ska jag va med ♥♥♥♥♥♥Linnea&Fanny♥♥♥♥♥♥, vi ska väll gå på stan ett tag antar jag(A), aja nu ska jag kika på lite pics eller nån blogg eller nåttt!! pusssss å sovgott!!>3<3<33<3<3<
-SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0